BULUTUM etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
BULUTUM etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

20 Eylül 2012 Perşembe

BİZDEN HABERLER..

 Lokum prensim hızla büyüyor,onun büyümesini izlemek çok keyifli..Günden güne huyu değişiyor bir bakmışsın öyle bi bakmışsın böyle çok şükür yapışmıştık ya ayrıldık:)eskisi kadar mızmızlanıp sürekli kucak istemiyor şimdi de çığlık atmayı öğrendi istemediği bişey olunca yada istediğini vermeyince bağırıyor öyle güzel numara yapıyor ki verdiğin anda hiçbiey olmamış gibi yapıyor:)
   İştahı bir açılıp bir kapanıyor sanırım azı dişlerini çıkarıyo,oldukca zor çıkacak gibi görünüyorlar neredeyse 1 ay oldu ama hala çıkamadı:(Bazen öyle zor oluyor ki ona yemek yedirmek kavga dövüş  kaşık bile yiyorsa ona seviniyorum anlayın ne halde olduğumu..Musluğun başında yemek yedirme çabalarımı görseniz acırsınız halime:)Bazende çok güzel yemeğini yiyor o zamanda ödül olarak banyo yaptırıyorum hatta mutfak lavabsounda:)bakınız..
çok komik değilmi:))
Çok keyif alıyor banyo yapmaktan suyu gördüğü zaman çok mutlu oluyor:)
Lokum prens bu aralar telefon meraklısı en çok söylediği kelime  'ALLO':)telefon gördüğü an başlıyo allo allo anniii :)hatta öyle ki gittiğimiz yerlerde telefona sarılıyor bu fotoyuda bankada çektim:))
şimdilik bizden bu kadar..
 
 
MUTLU GÜNLERR...

23 Ağustos 2012 Perşembe

Selam!:)

 Tamam,tamam kabul!Blogger olmak kolay bişey değilmiş hele titiz bir eş,sürekli sarılmak isteyen bi bebek ve kendine bile zaman ayıramayan bir anne...Yazamasamda kumanda panelimi takip etmeye vakit buluyorum çok şükür aslında yazabilirimde ama o gücü zamanı kendimde bulamıyorum..Bebeğim sürekli yapışık bi vaziyette olmayı tercih ediyor bu sıralar sanırım bu bir dönem ve umarım kısa sürer zira çok yorucu..

  Bayramda geldi geçti helede bizim için çok hızlı geçti oğlum kuzenleriyle bol bol vakit geçirdi akraba ziyaretleri yapıldı ben yanından ayrılmadığım sürece gayet uyumluydu 2 dklığına bile olsa biyere gittiğimde bastı yaygarayı neyse dedim ya heralde buda bir dönem:(
  Küçük erkeğim yürümeyi bayağı ilerletti artık biyere tutunmadan kalkıp yürüyor öyle hevesli ki..Minicik boyuyla poposunu çıkara çıkara yürürken çok sevimli gözüküyor hala ecca diye sesleniyor bana,tepki vermezsem anniciii diyor bu bebekler ne çabuk öğreniyor,öylede güzel dans ediyor ki ufak bi müzikte alkışlamaya başlıyor en kısa zamanda videosunu çekip sizlerlede paylaşmak isterim..Artık komutları anlıyor birşeyi getir dediğimde anlayıp getiriyor henüz konuşamadığı için bütün bebekler gibi istediği şeyi göstererek istiyor.Şimdilik olanlar bunlar bu sefer söz vermiyorum mutlaka yazıcam diye en kısa zamanda görüşmek dileğiyle..
:)
woowww dudaklarını seveyim senin;)
                     mutlu günlerr.....

30 Temmuz 2012 Pazartesi

1 YAŞ KONTROLÜ

Bugün aşılarımızı yaptırmak için sağlık ocağına gittik,diş çıkardığı için çok ateşi olduğundan bir hafta ertelemek durumunda kalmıştım.Kilosu 8800 boyuda 74 cm olmuş 100de 10un içerisindeymiş oysa doğduğundaki gelişimi 100de 80in içindeydi:(sıcaklar,diş tabi bide yemeyi reddetmesi büyük etken ama doktor motor becerilerinin çok güzel geliştiğini dişlerinin olması gerekenden fazla olduğunu söyledi bu birazda olsa içimi rahatlattı..
     Oğlum artık adımla sesleniyor bana ecca diyor bişey isterse de ecca anni diyor:)bu bebekler ne kadarda yaramaz oluyor küçücük yerlere sığmaya çalışıyor raf bölmelerinin arasına giriyor hııı bide herkese anni diyor..
Lokumum benim hergeçen gün hızla büyüyor yürümeside yavaş yavaş gelişti ayaktayken dönüşler ypmaya başladı ama hala kendisi yerden kalkıp yürüyemiyor biyerden tutunuyır sonra heyecanlı heyacanlı karşı tarafa yürüyor eğer düşmeden geçebilirse yüzünde büyük bir başarı ifadesi oluşuyor,düşüncede çok üzülüyor suratı asılıyor akıl küpüm benim:*Şimdilik olanlar bunlar..
MUTLU GÜNLER..

22 Temmuz 2012 Pazar

BULUT BEBEK 1 YAŞINDA!

Dün canımın içinin hayatımın anlamının doğumgünüydü,bir sene ne çabuk geçti,ne zaman büyüdüde doğum günü geldi:(Onunla birlikte tam 365 gün!Ne kadar değerlisin benim için ah yavrum bir bilsen hayat seninle yeniden başladı hayatıma başka bi boyut getirdin gelişin beni anne yaptı meğerse annelik ne kadar kutsalmış anne olmadan anlamazsın derlerdide inanmazdım evet haklılarmış kalbimde aklımda hep sende küçük meleğim..İyiki doğmuşsun iyiki benim oğlum olmuşsun sana sahip olduğum için kendimi çok şanslı hissediyorum varlığından gurur duyuyorum..Biliyorum ne kadar büyürsen büyü benim hep miniğim kalıcaksın...SENİ ÇOK SEVİYORUMMM.MUTLU YILLAR ANNEMMM<3



Ramazan ayında olduğumuz için büyük bi kutlama yapamadım oysa ne hayallerim vardı olsun önümüzde inş daha çok doğum günü olucak..
umarm hep böyle mutlu olursun lokumumm
:)

mutlu günler..

6 Temmuz 2012 Cuma

İLK ADIM..

Bugün benim küçük adamım ilk adımlarını atmış bulunmakta çok ani olduğu için fotoğraflayamadım ama inşallah devamı gelicek bende o anı sizlerle paylaşıcağım ayyyy çok mutluyum..
MUTLU GÜNLER..(:

1 Temmuz 2012 Pazar

TATİL BİTTİİ

  Biz burda yokken neler yaptık:)tatile gittik bol bol güneşlendik gezdik eğlendik tam 8 dişimiz oldu hatta 8. dün gece patlattık...Artık koltuğa tek başımıza çıkabiliyoruz,dans edebiliyoruz,daha net anne diyebiliyoruz,istediğimiz olmayınca tavır yapıyoruz bağırıyoruz istediğimiz olana yada unatana kadar ağlıyoruz:)ama hala yürüyemiyoruz:(eskisi gibi yemek yiyemiyoruz malum dişler iştahımız kaçtı...Hımmm şimidide sizi fotolarla başbaşa bırakıp en kısa zamanda geri dönüyoruz..
 MuTLu huzurlu GüNLeRrr:)))
denizi çok sevdik hiç çıkmak istemedik:)
tabikiii arkadaşda edindik hatta ona gofret bile yedirdik:)
bol bol kahkaha attık:) biz çok eğlendik ve geri geldikk:)

2 Nisan 2012 Pazartesi

ŞÜKÜRLER OLSUN..

Şükretmek,çoğu zaman atladığımız bişey insan elinde olunca kıymetini bilemiyor..Herşeyin başı sağlık derler ya çok anlamlı bir laf!Kuzum ilk defa hastalandı onu ilk defa böyle görüyorum,içim eriyor sanki yok oluyorum bişey yapamamak nede acı!Oysa sadece üşütmüş ateşi 40 bi türlü düşmüyor,acildeki bazı bebekler 38 derece havale geçirmiş onları gördükçe iyice üzülüyorum.Ondan kan alıyorlar ya o ağlıyor ya çığlık çığlığa işte tam o an nefes alamadığımı hissediyorum...O ateşli yarı baygın hali ağlamaktan yorulmuş minik bedeni,çaresiz gözlerii...Anne olmak nede zor şeymiş!Tam 3 gün böyle geçti neler yaşadığımı neler hissettiğimi her anne anlar yok yok abartmıyorum hislerimi tamda böyle yaşadım hatta dahada dibini!
   Şimdi iyileşti yavrum ŞÜKÜRLER OLSUN...Onu yeniden gülüyor görmek çok güzel..ALLAH'ım bütün bebeklere,hastalara şifa versin..

26 Mart 2012 Pazartesi

İLK PARK:)

 Evettt!!Sonunda bahar geldi eve kapalı kalmaktan kurtulduk...Perşembe günü oğlumla parka gittik,sallıncağa bindik,kaymaya çalıştık açıkcası güneşin tadını çıkardık bol bol eğlendik..Salıncağı çok sevdi en kısa zamanda tekrar gitmeliyiz:))
 Şu kafası görünen minik cadıda hiç rahat bırakmadı:)bizde salıncağı ona teslim ettik..

şimdilik bizden bu kadar hepinize bol güneşli mutlu bi hafta diliyorum..

23 Mart 2012 Cuma

AH BU DİŞLER..

  Bitanesi çıktı bi süre rahatız derken,38 derece ateşle nereye rahatsınız yokk öyle daha yeni başladık dercesine uyardı bizi minik pıtırdaklar..Evet yeni çıkan dişinin yanına kardeş geldi,dün gece o kadar ateşten sonra kendini gösterdi bugün nihayet bundan sonrası kolay heralde lokumumu çok zayıflattılar ama 2 gündür iştahı kaçtı umarım bundan sonra düzelir o dişte tamamen çıkınca çok sevimli olacak zaten çok tatlı benim yavrum..2 dişli bi minnak olucak tek dişiyle bile ıstırmayı beceriyodu şimdi yandım desem yeridir!:))
     Yüzü alerjiye bağlı egzama olmuş kuzumun pazartesi doktara götürdüm yüzünde yoğun kırmızılıklar vardı çünkü..Doktor hanım 2 tane krem verdi 3 gündür kullanıyoruz hafifledi çok şükür ama tamamen geçmiş değil ne yazık ki:(ÇoK öpmemek nemli tutmak gerekiyormuş,eskiden kimseyi kırmamak adına öpmelerine bişey demiyordum ama artık uyarıyorum sonuçta kuzunun sağlığı söz konusu..
      Dün 8 aylık oldu bebeğim,sanki daha dün doğmuş gibi çok hızlı büyüyolar gerçekten büyüdükçe daha anlamlı oluyo herşey anlayarak,sevgiyle bakıyor gözleri bu bir anne için çok özel bütün anneler bunu bilir..İYİKİ hayatımdasın meleğim gücümün,ömrümün yettiğince hep yanında olucam ALLAH seni bana bağışlasın seniçok seviyorum..
      8 aylık oldu demişken şimdiden doğum günü planları düşünmeye başladım herşey çok güzel olsun istiyorum,bakalım nasıl olucak..

                    ilk dondurmasınıda büyük bi iştahla yedi doymadı çubuğu yemeye çalışıyor:))





mutlu günler...

13 Mart 2012 Salı

MİNNAKTAN HABERLER

Yine bikaç gün olmuş yazmayalı..Oysa kendime söz veriyorum hergün yazıcam diye:( ama olmuyor işte..Minnak yaramazlıklarına son hızla devam ediyor ama öyle sevimli ki büyüdükçe sevimililiğide artıyor günden günden hızla büyüyor her dakika yanında olmama rağmen bunu çok rahat farkedebiliyorum öyle hzlı değişiyolarki..Uykularımız yavaş yavaş düzene girmeye başladı ama hala benimle yatmasına bir çözüm bulabilmiş değilim!Neyse yazın nasılsa taşıncaz o zaman direk odasını ayırıcam zaten umarım bize çözüm olur.Bebekler pek değişiklikten hoşlanmazlarmış öyle okumuştum umarım kolay adapte olur.
   Hafta sonu gezmeye gittik anneannesini,dedesini ziyaret ettik uslu durdu çok bunaltmadı beni malum geçen gün yaptıklarından sonra...uyku saatleri biraz geçti ama bi günden bişeycik olmaz:)bizimle birlikte limonata içti ekşi şeylere bayılıyor yeni tatlar keşfetme isteği son hzı devam:)uyunduğunda 45 dk sonra hemen uyanıyodu bende süt azmı geliyo acaba diye düşünüp gece uyumadan yarım saat önce mama vermeye başladım dün itibariyle 1.5 saat uyudu bence doymamakla alakası yok beni yanında istiyor sadece..Kıyamam ben ona tek dişli tavşanım benim..Biliyorum büyüdüğünde okursa bu bloguu aaa anne sen bana tavşanım mı diyodun diye sitem edicek erkek adamdan tavşan olurmu diye olur yavrum olur annen seni herşey gibi herşeyden çok seviyo bilmem anlatabildim mi?:)GÜZEL GÖZLÜ SIPAM benimmm..Bizden haberler bu kadar hepiniz huzurla kalın..

9 Mart 2012 Cuma

OLMAZ BÖYLE ŞEY:/

O kadar dertliyim ki...bugün lokumumla dışarı çıktık,kuaförde işlerim vardı bırakcak yer olmadığı için daha doğrusu işim 1 saatten daha uzun süreceği için(1 saat dedesi idare edebiliyor daha fazla bakamıyor zatende durmuyor)yanımda götürmek durumunda kaldım hava almış olur dedim..Amaa.......daha yola yeni çıkmışken bi çığlık bi kıyamet arabasına binmek istemiyormuş kucağıma gelecekmiş beyefendi!o kadar ağladı ki kucağıma almak zorunda kaldım halimi siz düşünün kucağımda lokum bi elimde arabayı kontrol etme çabaları bi yandan trafik bi yandan insanlar...NAPCAĞIMI şaşırdım!Zar zor geldim kuaföre sakinleştrdim,emzirdim..yarım saat falan oyuncaklarıyla oynadı sonra tekrar başladı huysuzluklar bi yandan kaşım alınıyo bi yandan lokumu idare etmeye çalışıyorum binbir gayretle işlerimi hallettim.Ev yolunda nemi oldu?Tabikii gelirken yaşanan durum.Çok huysuzlaştı nasıl dışarı çıkıcam artık onunla yada nasıl çıkmıcam?napıcam ben?zaten yanımada iyice alıştı beşiğine yattığı anda gözlerini açıp bakıyor ağlıyorda ağlıyor çaresiz bende tekrar yanıma yatırmak zorunda kalıyorum..Bu durumu düzeltmem lazım  ama nasıl?BİLEN VARSA SÖYLESİN LÜTFENN....Çok üzgünümmm çokkkk........

6 Mart 2012 Salı

TUTAMIYORUM ZAMANI

Yine çok olmuş yazmaylı..Her seferinde yazıcağım bu sefer deyip oturduğum bilgisayarın başına lokumun ağlamalarıyla 'bikaç kez kaldırıltan' sonra yazma hevesim kaçıyor ama bu sefer ısrarlıyım..Minnağım bu aralar atağa kalktı tabiri caizse bi dkka yerinde durdumuyor sürekli ayakta kalmak istiyor,sonra oturmak sonra tekrar kalkmak aslında oda ne yaptığını bilmiyor bence çok yorucu çok...Ev işleri,çocuk bakımı vs. derken akşam nasıl oluyo kendimi nasıl yatağa atıyorum hatırlamıyorum bile resmen hayatla ilişkim kesildi diyebilirim..Biliyorum bu günlerde geçicek..AMA NE ZAMANN?!
   Galiba yürücek sıralıyor,erken ama bizim bebe hızlı çıktı herşeyi hızlı oldu şimdiden 4 kelime söyleyebiliyor şaka gibi değil mi?Gelin anlamını biliyor belkide bu yaptıkları normaldir ama çevreme bakınca biraz fazlaymış gbi geliyor şunuda unutmamak lazım her çocuğun gelişim aşaması farklı oluyor bizimkide böyle işte..-MAMA-MEME:)-DEDE-ANNE VEE ANNİİİMMM diyor:))birde dudaklarını büzüp mmmmmm yapıyor ki sormayınn yerim ben onu yerimmm:D
  O kadar hareketliki başımıza ufak kazalarda gelebiliyor mesela bugün elimden kaydı kaşı koltuğun kenarına geldi hemen şişti ALLAH tan gözüne gelmedi çok dikkatli olmak lazım yoksa...neyse beterindne ALLAH korusun!
   Uykularımızda acayip bozuldu bi düzenimiz vardı..Aslında benimde hatalarım var bu konuda yanıma alıştı eskiden 2 saatte bir uyanırdı şimdi saat kurmuş gibi saat başı uyanıyor nasıl bu hale geldik anlamıyorum tekrar nasıl düzene sokucam bilemiyorumm...
  BİZ bu aralar böyleyiz işte günler hızlaakıp geçiyor ve TUTAMIYORUM ZAMANII...(: bizden haberler bu kadar yazamasamda buralardayım takipteyim.Herkese mutlu huzurlu günler diliyorum.
HOŞÇAKALIN....
  

20 Şubat 2012 Pazartesi

UYUSUNDAA BÜYÜSÜN EE EE E E..

Boşuna dememişler uyusunda büyüsün diye..Kuzunun dişleri yüzünden uykularım paramparça olmuştu..Sabahın 4ünde kalkıp 1 saat uyumuyoduk sonra tekrar 6dan 8 e kadar ve birdahada 11 e kadar tabi uyurken ki mızırdanmaları saymıyorum bile sinirlerim altüst olmuştu evdede beni bekleyen bi sürü iş oluncaa akşam nasıl oluyor bilemeden kendimi yatağa zor atıyorum,minnakda benimle yatmaya iyice alıştıı babasınada oturma odası gözüktü tabi rahat edemiyo adam haklı:)son 2 haftadır ayrı yatıyoruz nerdeyse...Neyse kii çok şükür oğlumm bugün sabah 6 ya kadar sadece 3 kez emmek için uyandı daha sonra 8 30da tekrar uyumak istedi veeeee tam 10 kadar uyudu!!:D bu benim için o kadar iyi oldu ki bütün anneler bunun ne demek olduğunu anlayacaklarını çok iyi biliyorum..Uzun bir aradan sonra ilk defa uykumu aldımm..ŞŞşş BULUT bey devamını bekleriz efendim:))
    Bu arada lokumun dişi patladı görünüyor artık ama tamamen ne zaman çıkar bilen varsa söylesin lütfenn...şimdilik bizden bu kadar.. HEPİMİZ İÇİN MUTLU VE HUZURLU BİR HAFTA OLUR UMARIMM..<3
portakal kabuğu kemirmeye çalışırken:)
gçrdüğünüz gibi dili hep dişinin üstünde:)

11 Şubat 2012 Cumartesi

.......

Herkese merhabaa..
   Bugün çok yorucu bigündü.Eşim kaç gündür hastaydı evde dinleniyodu bugün sıkılmış olcakki dışarı çıkmayı teklif etti bende hemen kabul ettim cepa ve kentpark malum dipdibe bütün gün gezdik durduk tabi birazda alışveriş yaptık..bu blogda gördüğüm  biraz sonrasizinde göreceğiniz benimde aşık olduğum gömleği gördüm buluta çok yakışacağını düşünüp aldım ne kadar kıskancım değil mii:D hatta fotografıda çekmeye üşenip:( ordan kopyaladım burdan belirteyim..
ama çok güzel değilmiiii??((:
neyse ben susuyumda fotolar konuşsun:)



                                              yoğurdu nasıl yedi anlatamam
                                      aferim oğluma maşallah pek iştahlııı ımmm afiyet olsun kuzum
uykudan uyanıncada çok tatlıı oluyoo yaaaaa:))



#kozmetik alışverişim yarınki postta(:

9 Şubat 2012 Perşembe

A$KkK...

A$KKK...Ne kadar sihirli bi sözcük değil mi?Her birimizin aklına kimbilir neleri getirir neleri çağrıştırır..A$K nedir sizce?
    Bence a$k sonsuz sadakat ve bağlılıktır ve gördüğünüz şu iki varlıktır...

7 Şubat 2012 Salı

^^

SELAMLARRR:)
   Kaçgündür yazıcam diyorum ha bugün ha yarın ertelenip gidiyor baktım olacağı yok bugün kesin yazmam lazım dedim ve başlıyorum herkes iyidir umarım zira ben pek bi mutluyum:)NEDEN diye sormayın bende bilmiyorum hormonlar galiba...
   Perşembe günü kendimi bakıma aldım biraz dolaştım kendime geldim yahu!Miniğimede anneannesi baktı gözüm arkada kalmadı annemden başkası bakınca içim rahat etmiyo sanki bakamıcakmış gibi geliyo bu bana has bi durummu sizde böyle mi hissediyosunuz?Pazar günü oğlumla akraba ziyaretine gittik bu çocuk kalabalığı sevmiyo bunu bikez daha anladım ilk başta bayağı bi ağladı uyuyunca sakinleşti ama gel gör ki uyanınca ağlamadı ama suratını astı oturdu (babasına çekmiş:) taaaa ki eve gelene kadar..Eve gelip yatağına bıraktığım anda bi kikirdemeler bi kahkahalar sormayın gitsin:D

       Bu arada dişinin ucu azıcık görünüyo tamamen çıkması ne kadar sürer bilen varsa söylesin lütfen:)Neyse benden bu kadar hepiniz sevgiyle huzurla kalın...
Anneannesi ve minik nasılda zevkten dörtköşe:))




Bunuda bi blogda görmüştüm adını hatırlayamadım:/denemek istedimm nasıl güzel olmuşmu?^^

1 Şubat 2012 Çarşamba

Bugünlerde pek keyifsizim hiç yazasım yok!Ama blogumuda ihmal etmek istemiyorum 12 takipçim olmuş çok sevindim hepinize çok teşekkür ediyorum.Hayatta bazen mutlu olmak için olayları cımbızlamak lazım bazen polyanacılık oynamak lazım,yoksa çekilir şey değil şu hayat...
  Neden böyleyim sizce?Uykusuzluk ve stres gereksiz bi asabiyet yapıyor bende..Maulum havada soğuk dışarı çıkma sıklığımda oldukça azaldı bu yüzden galiba amaannn birazda güzel şeylerden bahsedeyim kusura bakmayın negatif bi başlangıç oldu):
 5 GÜNLÜK BULUT
 1.5 aylık BULUT






















4 AYLIK BULUT






:)6 AYLIK BULUT





  Küçük kuş hızla büyümeye devam ediyor bu aralar resmen üstüme atlıyo çok hoşuma gidiyor bu durum açık açık belli ediyor benim kucağımda olmak istediğini malum evde dedesi ve babaanneside bizimle birlikte yaşıyor onlarıda çok seviyor ama bir tek atlama durumunu bana yapınca mest oluyorum:D Diş etleride iyice kabardı şu diş bi an önce çıksaydı kuzum çok yıpanıyor baya bi kilo verdi kıyamıyo insan:/ Ek gıdalarada başladık ufaktan şimdilik haşlamış havuç ve elma suyuyla yetiniyoruz maşaallah çok hevesli umarım bu durum hep böyle devam eder!geçenlerde 6. ayını bitirdi dile kolay 6 aydır hayatımın tam ortasında bu minik nasılda aşkla bağlıyım ona ne kadar büyümüş resimlerine bakınca dahada bi farkediyor insan..Oysa ben hep karnımın içinde kalacak sanırdım:)O HIZLA BÜYÜYOR BENDE ONUNLA BİRLİKTEE...HAYAT 'BULUT'UMLA GÜZELL...LALALALALLA:))

27 Ocak 2012 Cuma

.......

 SELAMLARR sevgili bloggerlar
  Umarım herkes iyidir...Pazartesi günü oğlumla birlikte sağlık ocağının yolunu tuttuk zira olmamız gerek 4 aşı vardı,çıktık aşı odasına benim küçük oğlum büyüdüğünün bir işaretini daha gösterdi bana hemşireyi yabancılamış olucak ki bi feryat figann kıyamamm:)miniğim son 2 ayda sadece 300 gram almış:/ 8.500 kg 69 cm olmuş.diş çıkarması ve hasta olmuş olması buna sebep galiba içim rahat çünkü 6 aylık ve ortalamanın üstünde ilerliyor sağlıklı olsunda kilosu önemli değil çok kafama takmadım.Aşı sonrası bu sefer o kadar zorlu geçmedi hatta rahat bile geçti diyebilirim çok şükür!
          Madem dışarı çıktık birazda gezelim hava alalım dedim ama bulutum arabada uyuyunca vazgeçip eve döndüm hava oldukça soğuktu çünkü.Zaman o kadar hızlı geçiyorkii OĞLUMMM NE ÇABUK BÜYÜDÜN hızına yetişebilene aşk olsun...
       Bu arada ayağa kalmaya çalıştı beşiğinin korumalarına tutunarak bende hemen kaptım makinayı:) ama ne yazık ki sonra düşüp kafasını beşiğine çarptıı:( Ağlamadı ama kendi düşen ağlamaz dimi ama;)Bir aşı serüvenimiz daha böyleeee geldi geçti bidahaki kontreller 9. ayda yapılacakmış 1 yaşına kadar aşı yok artık oleyyyyyy:D

#herkese mutlu haftasonları dinliyorummm#