11 Şubat 2012 Cumartesi

.......

Herkese merhabaa..
   Bugün çok yorucu bigündü.Eşim kaç gündür hastaydı evde dinleniyodu bugün sıkılmış olcakki dışarı çıkmayı teklif etti bende hemen kabul ettim cepa ve kentpark malum dipdibe bütün gün gezdik durduk tabi birazda alışveriş yaptık..bu blogda gördüğüm  biraz sonrasizinde göreceğiniz benimde aşık olduğum gömleği gördüm buluta çok yakışacağını düşünüp aldım ne kadar kıskancım değil mii:D hatta fotografıda çekmeye üşenip:( ordan kopyaladım burdan belirteyim..
ama çok güzel değilmiiii??((:
neyse ben susuyumda fotolar konuşsun:)



                                              yoğurdu nasıl yedi anlatamam
                                      aferim oğluma maşallah pek iştahlııı ımmm afiyet olsun kuzum
uykudan uyanıncada çok tatlıı oluyoo yaaaaa:))



#kozmetik alışverişim yarınki postta(:

3 yorum:

  1. ohh sefanız olsun :)
    oğluşun gömleği harika, çok rahat edersin beli açılmaz hiç, bende egeye alıyordum böyle çok rahattı :)
    eşine geçmiş olsun

    sevgiler

    http://darkolivee.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. gömlek giydirmeyi çok seviyorum ama sürekli beli açılıodu bu gömlek gerçkten harika bundan sonra böyle almaya devam ederim heralde..teşekkür ederim iyi dileklerin için....(:

    YanıtlaSil
  3. merhabalar:)
    maşallah kuzucuğuna canım:)
    ne hoş ne cici bir sayfa bu böylee:)
    emeklerinize sağlık.
    takipçinizim.
    bende sizi bekliyorum sayfama,kulvarlarımız farklı olsada:)
    gönül dolusu sevgilerimle..
    :)

    YanıtlaSil