GEZMECEE etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
GEZMECEE etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

23 Ağustos 2012 Perşembe

Selam!:)

 Tamam,tamam kabul!Blogger olmak kolay bişey değilmiş hele titiz bir eş,sürekli sarılmak isteyen bi bebek ve kendine bile zaman ayıramayan bir anne...Yazamasamda kumanda panelimi takip etmeye vakit buluyorum çok şükür aslında yazabilirimde ama o gücü zamanı kendimde bulamıyorum..Bebeğim sürekli yapışık bi vaziyette olmayı tercih ediyor bu sıralar sanırım bu bir dönem ve umarım kısa sürer zira çok yorucu..

  Bayramda geldi geçti helede bizim için çok hızlı geçti oğlum kuzenleriyle bol bol vakit geçirdi akraba ziyaretleri yapıldı ben yanından ayrılmadığım sürece gayet uyumluydu 2 dklığına bile olsa biyere gittiğimde bastı yaygarayı neyse dedim ya heralde buda bir dönem:(
  Küçük erkeğim yürümeyi bayağı ilerletti artık biyere tutunmadan kalkıp yürüyor öyle hevesli ki..Minicik boyuyla poposunu çıkara çıkara yürürken çok sevimli gözüküyor hala ecca diye sesleniyor bana,tepki vermezsem anniciii diyor bu bebekler ne çabuk öğreniyor,öylede güzel dans ediyor ki ufak bi müzikte alkışlamaya başlıyor en kısa zamanda videosunu çekip sizlerlede paylaşmak isterim..Artık komutları anlıyor birşeyi getir dediğimde anlayıp getiriyor henüz konuşamadığı için bütün bebekler gibi istediği şeyi göstererek istiyor.Şimdilik olanlar bunlar bu sefer söz vermiyorum mutlaka yazıcam diye en kısa zamanda görüşmek dileğiyle..
:)
woowww dudaklarını seveyim senin;)
                     mutlu günlerr.....

1 Temmuz 2012 Pazar

TATİL BİTTİİ

  Biz burda yokken neler yaptık:)tatile gittik bol bol güneşlendik gezdik eğlendik tam 8 dişimiz oldu hatta 8. dün gece patlattık...Artık koltuğa tek başımıza çıkabiliyoruz,dans edebiliyoruz,daha net anne diyebiliyoruz,istediğimiz olmayınca tavır yapıyoruz bağırıyoruz istediğimiz olana yada unatana kadar ağlıyoruz:)ama hala yürüyemiyoruz:(eskisi gibi yemek yiyemiyoruz malum dişler iştahımız kaçtı...Hımmm şimidide sizi fotolarla başbaşa bırakıp en kısa zamanda geri dönüyoruz..
 MuTLu huzurlu GüNLeRrr:)))
denizi çok sevdik hiç çıkmak istemedik:)
tabikiii arkadaşda edindik hatta ona gofret bile yedirdik:)
bol bol kahkaha attık:) biz çok eğlendik ve geri geldikk:)

11 Şubat 2012 Cumartesi

.......

Herkese merhabaa..
   Bugün çok yorucu bigündü.Eşim kaç gündür hastaydı evde dinleniyodu bugün sıkılmış olcakki dışarı çıkmayı teklif etti bende hemen kabul ettim cepa ve kentpark malum dipdibe bütün gün gezdik durduk tabi birazda alışveriş yaptık..bu blogda gördüğüm  biraz sonrasizinde göreceğiniz benimde aşık olduğum gömleği gördüm buluta çok yakışacağını düşünüp aldım ne kadar kıskancım değil mii:D hatta fotografıda çekmeye üşenip:( ordan kopyaladım burdan belirteyim..
ama çok güzel değilmiiii??((:
neyse ben susuyumda fotolar konuşsun:)



                                              yoğurdu nasıl yedi anlatamam
                                      aferim oğluma maşallah pek iştahlııı ımmm afiyet olsun kuzum
uykudan uyanıncada çok tatlıı oluyoo yaaaaa:))



#kozmetik alışverişim yarınki postta(: