23 Ağustos 2012 Perşembe

Selam!:)

 Tamam,tamam kabul!Blogger olmak kolay bişey değilmiş hele titiz bir eş,sürekli sarılmak isteyen bi bebek ve kendine bile zaman ayıramayan bir anne...Yazamasamda kumanda panelimi takip etmeye vakit buluyorum çok şükür aslında yazabilirimde ama o gücü zamanı kendimde bulamıyorum..Bebeğim sürekli yapışık bi vaziyette olmayı tercih ediyor bu sıralar sanırım bu bir dönem ve umarım kısa sürer zira çok yorucu..

  Bayramda geldi geçti helede bizim için çok hızlı geçti oğlum kuzenleriyle bol bol vakit geçirdi akraba ziyaretleri yapıldı ben yanından ayrılmadığım sürece gayet uyumluydu 2 dklığına bile olsa biyere gittiğimde bastı yaygarayı neyse dedim ya heralde buda bir dönem:(
  Küçük erkeğim yürümeyi bayağı ilerletti artık biyere tutunmadan kalkıp yürüyor öyle hevesli ki..Minicik boyuyla poposunu çıkara çıkara yürürken çok sevimli gözüküyor hala ecca diye sesleniyor bana,tepki vermezsem anniciii diyor bu bebekler ne çabuk öğreniyor,öylede güzel dans ediyor ki ufak bi müzikte alkışlamaya başlıyor en kısa zamanda videosunu çekip sizlerlede paylaşmak isterim..Artık komutları anlıyor birşeyi getir dediğimde anlayıp getiriyor henüz konuşamadığı için bütün bebekler gibi istediği şeyi göstererek istiyor.Şimdilik olanlar bunlar bu sefer söz vermiyorum mutlaka yazıcam diye en kısa zamanda görüşmek dileğiyle..
:)
woowww dudaklarını seveyim senin;)
                     mutlu günlerr.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder