23 Aralık 2012 Pazar

.....

          Yeni yayın yazan yere tıklamak ne kadarda zor gelebilirmiş bazen,böyle aylarca ara vermeye sebep olan..Bu bikaç ay içinde olanlar oldu ve bitti ben size gelecekten gelmesini istediğim günlerden bahsetmek istiyorum herşeyin daha güzel olacağına inanmak istiyorum yaşadığım olumsuz şeyleri bloguma yansıtmak istemiyorum hep mutlu anılarım olsun inş bende sizle paylaşayım..
      2012 bitmek üzere iyiysiyle kötüsüyle geldi geçti umarım 2013 herkesin bütün iyi dilekerinin karşılığını gelirken yanında getirir.Aslında sadece rakamlar değişiyor çokta önemli bişey olmuyo ama işte şu yeni yıl ruhu denen bişey varya(heyecan arıyoruz tamamen)amannnn umut dünyası be işte:))yeni başlangıçlar yapmak istiyoruz.

     Bloguma daha fazla vakit ayırmak istiyorum artık sadece bebeğimle ilgili yazılar olmucak artık ne yaşıyorsam paylaşıcam inş bu sefer daha hevesliyim daha istekliyim 2013e dair hedeflerimden biride bu hadi bakalım BAŞLIYORUZ!
                                             mutlu geceler...

1 yorum:

  1. merhaba. blogunuz çok keyifli olmuş. yazılarınız da güzel. akıcı ve kolay okunuyorlar. neden bıraktınız ki yazmayı... keşke devam etseniz...  

    YanıtlaSil