24 Şubat 2012 Cuma

ORTAYA KARIŞIK VE ÇEKİLİŞ!

Immm..söylecek çok şey var nerden başlasam?Minnak lokumun huysuzsuluğu tavan yapmış durumda geceleri haram oldu bana ama yazık acı çekiyor belli kıyamaz annesi ona:(dişi artık dışardan bayağı görünüyor..Asıl önemlisi bilinçlimi bilmiyorum ama anneanneanne sonraada annem diyor tabi ben havalarda UÇUYORUM..Babası deliriyor bu neden baba demiyor diye ama napiim şimdi?çocuk anne diyorsa:))
(dikkatle baktığınz da dişini görebilirsiniz:)


   Lila kutunun içerisinde gelen philip kingsley sac bakım ürünlerini denedim ve tek kelime harika!İlk seferde bu kadar güzel,canlı,yumuşak yapıyorsa sürekli kullanımda neler olur bilemiyorum biraz pahalı fiyatları ama bi ara almayı düşünüyorum..
  çatlayan oje akımına katılmamak olmaz dimi?
aslında  başta çok sevmedim bu ikinci denemem uygun renklerle kombine edilince gayet güzel ve değişik oluyor..AMANN yakında bununda modası geçer zaten:)



VE SON OLARAK BİR  ÇEKİLİŞ HABERİYLE HOŞÇAKALIN DİYORUM ÜRÜNLER MAKYAJ ÜZÜRİNE BUYRUN YAKINDAN İNCELEYİN...
GÖRÜŞMEK ÜZERE...
#ordan oraya atladım ama baştan uyarmadım mı karşık diye:)

1 yorum:

  1. Blogunuz çok hos. Bol okuyuculu günler dileriz. Sizi, kendi satis blogumuzda da görmek isteriz.
    Yeni eklenen ürünleri ve indirimleri kaçırmayın.
    Sevgiler

    http://tumtumdkkan.blogspot.com/

    YanıtlaSil