6 Mart 2012 Salı

TUTAMIYORUM ZAMANI

Yine çok olmuş yazmaylı..Her seferinde yazıcağım bu sefer deyip oturduğum bilgisayarın başına lokumun ağlamalarıyla 'bikaç kez kaldırıltan' sonra yazma hevesim kaçıyor ama bu sefer ısrarlıyım..Minnağım bu aralar atağa kalktı tabiri caizse bi dkka yerinde durdumuyor sürekli ayakta kalmak istiyor,sonra oturmak sonra tekrar kalkmak aslında oda ne yaptığını bilmiyor bence çok yorucu çok...Ev işleri,çocuk bakımı vs. derken akşam nasıl oluyo kendimi nasıl yatağa atıyorum hatırlamıyorum bile resmen hayatla ilişkim kesildi diyebilirim..Biliyorum bu günlerde geçicek..AMA NE ZAMANN?!
   Galiba yürücek sıralıyor,erken ama bizim bebe hızlı çıktı herşeyi hızlı oldu şimdiden 4 kelime söyleyebiliyor şaka gibi değil mi?Gelin anlamını biliyor belkide bu yaptıkları normaldir ama çevreme bakınca biraz fazlaymış gbi geliyor şunuda unutmamak lazım her çocuğun gelişim aşaması farklı oluyor bizimkide böyle işte..-MAMA-MEME:)-DEDE-ANNE VEE ANNİİİMMM diyor:))birde dudaklarını büzüp mmmmmm yapıyor ki sormayınn yerim ben onu yerimmm:D
  O kadar hareketliki başımıza ufak kazalarda gelebiliyor mesela bugün elimden kaydı kaşı koltuğun kenarına geldi hemen şişti ALLAH tan gözüne gelmedi çok dikkatli olmak lazım yoksa...neyse beterindne ALLAH korusun!
   Uykularımızda acayip bozuldu bi düzenimiz vardı..Aslında benimde hatalarım var bu konuda yanıma alıştı eskiden 2 saatte bir uyanırdı şimdi saat kurmuş gibi saat başı uyanıyor nasıl bu hale geldik anlamıyorum tekrar nasıl düzene sokucam bilemiyorumm...
  BİZ bu aralar böyleyiz işte günler hızlaakıp geçiyor ve TUTAMIYORUM ZAMANII...(: bizden haberler bu kadar yazamasamda buralardayım takipteyim.Herkese mutlu huzurlu günler diliyorum.
HOŞÇAKALIN....
  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder