15 Mart 2012 Perşembe

RIVAL DE LOOP MASKE

Bu maskeyi alalı bayağı oluyor...geçen hafta deneme imkanı buldum benim cildim karma ve aşırısı hassas bunu başta belirteyim,karma olduğu içinde maske vb temizleyici ürünler olmazsa olmazım kullanmazsam eğer sivilce çıkıyor sonra kızarıklık oluşuyor sonra iz kalıyor anlayacağınız daha büyük dertler açılıyor başıma...Neyse maske bence gayet güzel ben duştan sonra uygulamayı tercih ettim genelliklede böyle yaparım zaten gözenekler açık olduğu için daha çok verim alıyorum.Uyguladığım ilk anda biraz yanma yaptı ama bu genellikle olur zaten 20 sn sonra geçti ortama 15-20 dkka tuttum cildimde temizlediğimde aydınlık hissetim sonrasında ki bikaç gün etkisini sürdürdü..
  Arkasında haftada 1 yada 2 kez kullanım önermiş ben 1 kez uygulamayı tercih ediyorum,cildi fazla yormamak lazım zaten hergün günlük peelingler uyguluyorum.Fiyatına gelecek olursak 2 liraya rossmanndan aldım ve kesinlikle birdaha alırım.Zaten 2 kullanımlık bu durumda oldukça uygun hatta çok komik bi fiyatı var etkilerine bakıcak olursak..deneme amaçlı değişik etkiler vaad eden maskelerde aldım onları uygulayınca yazarım artık...


İlkbahar geldi ama ANKARA da güneş yok:(bende kendimce tırnaklarıma çiçek açtırdım yaz gelsede rengarek olsa heryer..

Mutlu günler...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder