9 Mart 2012 Cuma

OLMAZ BÖYLE ŞEY:/

O kadar dertliyim ki...bugün lokumumla dışarı çıktık,kuaförde işlerim vardı bırakcak yer olmadığı için daha doğrusu işim 1 saatten daha uzun süreceği için(1 saat dedesi idare edebiliyor daha fazla bakamıyor zatende durmuyor)yanımda götürmek durumunda kaldım hava almış olur dedim..Amaa.......daha yola yeni çıkmışken bi çığlık bi kıyamet arabasına binmek istemiyormuş kucağıma gelecekmiş beyefendi!o kadar ağladı ki kucağıma almak zorunda kaldım halimi siz düşünün kucağımda lokum bi elimde arabayı kontrol etme çabaları bi yandan trafik bi yandan insanlar...NAPCAĞIMI şaşırdım!Zar zor geldim kuaföre sakinleştrdim,emzirdim..yarım saat falan oyuncaklarıyla oynadı sonra tekrar başladı huysuzluklar bi yandan kaşım alınıyo bi yandan lokumu idare etmeye çalışıyorum binbir gayretle işlerimi hallettim.Ev yolunda nemi oldu?Tabikii gelirken yaşanan durum.Çok huysuzlaştı nasıl dışarı çıkıcam artık onunla yada nasıl çıkmıcam?napıcam ben?zaten yanımada iyice alıştı beşiğine yattığı anda gözlerini açıp bakıyor ağlıyorda ağlıyor çaresiz bende tekrar yanıma yatırmak zorunda kalıyorum..Bu durumu düzeltmem lazım  ama nasıl?BİLEN VARSA SÖYLESİN LÜTFENN....Çok üzgünümmm çokkkk........

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder