13 Mart 2012 Salı

MİNNAKTAN HABERLER

Yine bikaç gün olmuş yazmayalı..Oysa kendime söz veriyorum hergün yazıcam diye:( ama olmuyor işte..Minnak yaramazlıklarına son hızla devam ediyor ama öyle sevimli ki büyüdükçe sevimililiğide artıyor günden günden hızla büyüyor her dakika yanında olmama rağmen bunu çok rahat farkedebiliyorum öyle hzlı değişiyolarki..Uykularımız yavaş yavaş düzene girmeye başladı ama hala benimle yatmasına bir çözüm bulabilmiş değilim!Neyse yazın nasılsa taşıncaz o zaman direk odasını ayırıcam zaten umarım bize çözüm olur.Bebekler pek değişiklikten hoşlanmazlarmış öyle okumuştum umarım kolay adapte olur.
   Hafta sonu gezmeye gittik anneannesini,dedesini ziyaret ettik uslu durdu çok bunaltmadı beni malum geçen gün yaptıklarından sonra...uyku saatleri biraz geçti ama bi günden bişeycik olmaz:)bizimle birlikte limonata içti ekşi şeylere bayılıyor yeni tatlar keşfetme isteği son hzı devam:)uyunduğunda 45 dk sonra hemen uyanıyodu bende süt azmı geliyo acaba diye düşünüp gece uyumadan yarım saat önce mama vermeye başladım dün itibariyle 1.5 saat uyudu bence doymamakla alakası yok beni yanında istiyor sadece..Kıyamam ben ona tek dişli tavşanım benim..Biliyorum büyüdüğünde okursa bu bloguu aaa anne sen bana tavşanım mı diyodun diye sitem edicek erkek adamdan tavşan olurmu diye olur yavrum olur annen seni herşey gibi herşeyden çok seviyo bilmem anlatabildim mi?:)GÜZEL GÖZLÜ SIPAM benimmm..Bizden haberler bu kadar hepiniz huzurla kalın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder