12 Şubat 2012 Pazar

cicilerimm 2

Günaydınlarr:)
    
Dün yeni ciciler aldığımdan bahsemiştim..Golden rose indirime girmiş 5li far faleti ve bi tane oje aldım ordan flormara ona uğramamak olmaz dimi?:)Ama golden rose da bi eksiklik var bundan söylemeden edemicem ankarada sadece 2 standı var biri yanılmıyorsam panora da diğeride cepada bence daha çok avmye stand açmalılar!Flormar'da da indirim vardı malum sevgililer gününe az kaldı heryer indirimde...


#rossman dan iki tane farklı renkte renkli nemlendirici
#golden rose 5li palet ve oje
#flormar far oje ve tırnak eti yumaşatıcı yağ
#pastel oje
#kalyon tırrnak ve tırnak eti bakım yağı
#rossman kitükil itici kalem
 
golden rose dan bu farı 7.90na aldım indirimden en sağdaki mürdüm rengi sırf onun için aldım diyebilirim(:
bunuda flormar dan 4.50 gibi çok uygn bi fiyata aldım
kalyon bakım yağı fena değil ama benim istediğim tam olarak o değildi manikür yaparken tırnak etlerimi kestiğim için uzayınca beni çok rahatsız ediyordu bende artık kesmeyip itmeye karar verdim yukarda gördüğünüz kalem rossmandan bende çok başarılı çok iyi sonuç veriyo flormarın ki ise manikür öncesi etleri yumuşatmak içinmiş arkasını okumadan alırsan böyle olur:/ ama dediğim gibi dün eve gelir gelmez uyguladım çokta beğendim sizide tavsiye ederim..unutmadan fiyatıda 5 lira.
ojeleride artık sürünce gösteririm:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder