22 Temmuz 2012 Pazar

BULUT BEBEK 1 YAŞINDA!

Dün canımın içinin hayatımın anlamının doğumgünüydü,bir sene ne çabuk geçti,ne zaman büyüdüde doğum günü geldi:(Onunla birlikte tam 365 gün!Ne kadar değerlisin benim için ah yavrum bir bilsen hayat seninle yeniden başladı hayatıma başka bi boyut getirdin gelişin beni anne yaptı meğerse annelik ne kadar kutsalmış anne olmadan anlamazsın derlerdide inanmazdım evet haklılarmış kalbimde aklımda hep sende küçük meleğim..İyiki doğmuşsun iyiki benim oğlum olmuşsun sana sahip olduğum için kendimi çok şanslı hissediyorum varlığından gurur duyuyorum..Biliyorum ne kadar büyürsen büyü benim hep miniğim kalıcaksın...SENİ ÇOK SEVİYORUMMM.MUTLU YILLAR ANNEMMM<3



Ramazan ayında olduğumuz için büyük bi kutlama yapamadım oysa ne hayallerim vardı olsun önümüzde inş daha çok doğum günü olucak..
umarm hep böyle mutlu olursun lokumumm
:)

mutlu günler..

4 yorum:

  1. Doğumgünü kutlu olsun Bulut'un :)

    YanıtlaSil
  2. Benimle aynı gün doğan bu yakışıklıya sağlıklı uzun yıllar dilerim :) sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. teşekkürler bizde sizin için aynı şeyleri diliyoruz:)

    YanıtlaSil