DOKTOR KONTORLERİ etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
DOKTOR KONTORLERİ etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

30 Temmuz 2012 Pazartesi

1 YAŞ KONTROLÜ

Bugün aşılarımızı yaptırmak için sağlık ocağına gittik,diş çıkardığı için çok ateşi olduğundan bir hafta ertelemek durumunda kalmıştım.Kilosu 8800 boyuda 74 cm olmuş 100de 10un içerisindeymiş oysa doğduğundaki gelişimi 100de 80in içindeydi:(sıcaklar,diş tabi bide yemeyi reddetmesi büyük etken ama doktor motor becerilerinin çok güzel geliştiğini dişlerinin olması gerekenden fazla olduğunu söyledi bu birazda olsa içimi rahatlattı..
     Oğlum artık adımla sesleniyor bana ecca diyor bişey isterse de ecca anni diyor:)bu bebekler ne kadarda yaramaz oluyor küçücük yerlere sığmaya çalışıyor raf bölmelerinin arasına giriyor hııı bide herkese anni diyor..
Lokumum benim hergeçen gün hızla büyüyor yürümeside yavaş yavaş gelişti ayaktayken dönüşler ypmaya başladı ama hala kendisi yerden kalkıp yürüyemiyor biyerden tutunuyır sonra heyecanlı heyacanlı karşı tarafa yürüyor eğer düşmeden geçebilirse yüzünde büyük bir başarı ifadesi oluşuyor,düşüncede çok üzülüyor suratı asılıyor akıl küpüm benim:*Şimdilik olanlar bunlar..
MUTLU GÜNLER..

23 Mart 2012 Cuma

AH BU DİŞLER..

  Bitanesi çıktı bi süre rahatız derken,38 derece ateşle nereye rahatsınız yokk öyle daha yeni başladık dercesine uyardı bizi minik pıtırdaklar..Evet yeni çıkan dişinin yanına kardeş geldi,dün gece o kadar ateşten sonra kendini gösterdi bugün nihayet bundan sonrası kolay heralde lokumumu çok zayıflattılar ama 2 gündür iştahı kaçtı umarım bundan sonra düzelir o dişte tamamen çıkınca çok sevimli olacak zaten çok tatlı benim yavrum..2 dişli bi minnak olucak tek dişiyle bile ıstırmayı beceriyodu şimdi yandım desem yeridir!:))
     Yüzü alerjiye bağlı egzama olmuş kuzumun pazartesi doktara götürdüm yüzünde yoğun kırmızılıklar vardı çünkü..Doktor hanım 2 tane krem verdi 3 gündür kullanıyoruz hafifledi çok şükür ama tamamen geçmiş değil ne yazık ki:(ÇoK öpmemek nemli tutmak gerekiyormuş,eskiden kimseyi kırmamak adına öpmelerine bişey demiyordum ama artık uyarıyorum sonuçta kuzunun sağlığı söz konusu..
      Dün 8 aylık oldu bebeğim,sanki daha dün doğmuş gibi çok hızlı büyüyolar gerçekten büyüdükçe daha anlamlı oluyo herşey anlayarak,sevgiyle bakıyor gözleri bu bir anne için çok özel bütün anneler bunu bilir..İYİKİ hayatımdasın meleğim gücümün,ömrümün yettiğince hep yanında olucam ALLAH seni bana bağışlasın seniçok seviyorum..
      8 aylık oldu demişken şimdiden doğum günü planları düşünmeye başladım herşey çok güzel olsun istiyorum,bakalım nasıl olucak..

                    ilk dondurmasınıda büyük bi iştahla yedi doymadı çubuğu yemeye çalışıyor:))





mutlu günler...

27 Ocak 2012 Cuma

.......

 SELAMLARR sevgili bloggerlar
  Umarım herkes iyidir...Pazartesi günü oğlumla birlikte sağlık ocağının yolunu tuttuk zira olmamız gerek 4 aşı vardı,çıktık aşı odasına benim küçük oğlum büyüdüğünün bir işaretini daha gösterdi bana hemşireyi yabancılamış olucak ki bi feryat figann kıyamamm:)miniğim son 2 ayda sadece 300 gram almış:/ 8.500 kg 69 cm olmuş.diş çıkarması ve hasta olmuş olması buna sebep galiba içim rahat çünkü 6 aylık ve ortalamanın üstünde ilerliyor sağlıklı olsunda kilosu önemli değil çok kafama takmadım.Aşı sonrası bu sefer o kadar zorlu geçmedi hatta rahat bile geçti diyebilirim çok şükür!
          Madem dışarı çıktık birazda gezelim hava alalım dedim ama bulutum arabada uyuyunca vazgeçip eve döndüm hava oldukça soğuktu çünkü.Zaman o kadar hızlı geçiyorkii OĞLUMMM NE ÇABUK BÜYÜDÜN hızına yetişebilene aşk olsun...
       Bu arada ayağa kalmaya çalıştı beşiğinin korumalarına tutunarak bende hemen kaptım makinayı:) ama ne yazık ki sonra düşüp kafasını beşiğine çarptıı:( Ağlamadı ama kendi düşen ağlamaz dimi ama;)Bir aşı serüvenimiz daha böyleeee geldi geçti bidahaki kontreller 9. ayda yapılacakmış 1 yaşına kadar aşı yok artık oleyyyyyy:D

#herkese mutlu haftasonları dinliyorummm#