Evettt!!Sonunda bahar geldi eve kapalı kalmaktan kurtulduk...Perşembe günü oğlumla parka gittik,sallıncağa bindik,kaymaya çalıştık açıkcası güneşin tadını çıkardık bol bol eğlendik..Salıncağı çok sevdi en kısa zamanda tekrar gitmeliyiz:))
Şu kafası görünen minik cadıda hiç rahat bırakmadı:)bizde salıncağı ona teslim ettik..
şimdilik bizden bu kadar hepinize bol güneşli mutlu bi hafta diliyorum..
26 Mart 2012 Pazartesi
23 Mart 2012 Cuma
AH BU DİŞLER..
Bitanesi çıktı bi süre rahatız derken,38 derece ateşle nereye rahatsınız yokk öyle daha yeni başladık dercesine uyardı bizi minik pıtırdaklar..Evet yeni çıkan dişinin yanına kardeş geldi,dün gece o kadar ateşten sonra kendini gösterdi bugün nihayet bundan sonrası kolay heralde lokumumu çok zayıflattılar ama 2 gündür iştahı kaçtı umarım bundan sonra düzelir o dişte tamamen çıkınca çok sevimli olacak zaten çok tatlı benim yavrum..2 dişli bi minnak olucak tek dişiyle bile ıstırmayı beceriyodu şimdi yandım desem yeridir!:))
Yüzü alerjiye bağlı egzama olmuş kuzumun pazartesi doktara götürdüm yüzünde yoğun kırmızılıklar vardı çünkü..Doktor hanım 2 tane krem verdi 3 gündür kullanıyoruz hafifledi çok şükür ama tamamen geçmiş değil ne yazık ki:(ÇoK öpmemek nemli tutmak gerekiyormuş,eskiden kimseyi kırmamak adına öpmelerine bişey demiyordum ama artık uyarıyorum sonuçta kuzunun sağlığı söz konusu..
Dün 8 aylık oldu bebeğim,sanki daha dün doğmuş gibi çok hızlı büyüyolar gerçekten büyüdükçe daha anlamlı oluyo herşey anlayarak,sevgiyle bakıyor gözleri bu bir anne için çok özel bütün anneler bunu bilir..İYİKİ hayatımdasın meleğim gücümün,ömrümün yettiğince hep yanında olucam ALLAH seni bana bağışlasın seniçok seviyorum..
8 aylık oldu demişken şimdiden doğum günü planları düşünmeye başladım herşey çok güzel olsun istiyorum,bakalım nasıl olucak..
ilk dondurmasınıda büyük bi iştahla yedi doymadı çubuğu yemeye çalışıyor:))
mutlu günler...
Yüzü alerjiye bağlı egzama olmuş kuzumun pazartesi doktara götürdüm yüzünde yoğun kırmızılıklar vardı çünkü..Doktor hanım 2 tane krem verdi 3 gündür kullanıyoruz hafifledi çok şükür ama tamamen geçmiş değil ne yazık ki:(ÇoK öpmemek nemli tutmak gerekiyormuş,eskiden kimseyi kırmamak adına öpmelerine bişey demiyordum ama artık uyarıyorum sonuçta kuzunun sağlığı söz konusu..
Dün 8 aylık oldu bebeğim,sanki daha dün doğmuş gibi çok hızlı büyüyolar gerçekten büyüdükçe daha anlamlı oluyo herşey anlayarak,sevgiyle bakıyor gözleri bu bir anne için çok özel bütün anneler bunu bilir..İYİKİ hayatımdasın meleğim gücümün,ömrümün yettiğince hep yanında olucam ALLAH seni bana bağışlasın seniçok seviyorum..
8 aylık oldu demişken şimdiden doğum günü planları düşünmeye başladım herşey çok güzel olsun istiyorum,bakalım nasıl olucak..
ilk dondurmasınıda büyük bi iştahla yedi doymadı çubuğu yemeye çalışıyor:))
mutlu günler...
19 Mart 2012 Pazartesi
yeni ciciler#
Perşembe günü almıştım bunları..rujun rengi çok güzel bi şeftali kalıcığıda fena sayılmaz..Gördüğünüz sticker 30 TL alışverişlerde hediye ama ben tanıdığım için ruju alınca verdiler..
stickerada ayrıca bayıldım.
buda uygulanmış hali ne kadar güzel değilmii?açık pastel tonlarında bi ojenin üstüne uyguladım uyguladıktan sonrada top coat geçtim paketin arkasında 2 günde bi yenileyin yazıyor sanırım bu şekilde 1 hafta kullanılabiliyormuş ama ben o kadar dayanamam.(:
LİLA KUTU MART
Lila kutum 2 gün gecikmelide olsa nihayetinde geldi..Ama ben ancak yazabiliyorum..Bu benim ikinci kutum bildiğiniz üzere oldukça heyecanlı bi bekleyişten sonra umduğumu bulamadım desem yeridir..Ürünler güzel ama ben daha çok kozmetiğe yönelik şeyler bekliyordum buda fena sayılmaz..Bişey daha dikkatimi çekti herkese aynı içerik gönderilmiş geçen ay kimine kalem kimine allık kiminede benim gibi far gelmişti...
çikolata içinde ayrıca teşekkür ederim..19 tl karşılığında burdan sizde lila kutuya sahip olabilirsiniz..
Mutlu günler...
15 Mart 2012 Perşembe
RIVAL DE LOOP MASKE
Bu maskeyi alalı bayağı oluyor...geçen hafta deneme imkanı buldum benim cildim karma ve aşırısı hassas bunu başta belirteyim,karma olduğu içinde maske vb temizleyici ürünler olmazsa olmazım kullanmazsam eğer sivilce çıkıyor sonra kızarıklık oluşuyor sonra iz kalıyor anlayacağınız daha büyük dertler açılıyor başıma...Neyse maske bence gayet güzel ben duştan sonra uygulamayı tercih ettim genelliklede böyle yaparım zaten gözenekler açık olduğu için daha çok verim alıyorum.Uyguladığım ilk anda biraz yanma yaptı ama bu genellikle olur zaten 20 sn sonra geçti ortama 15-20 dkka tuttum cildimde temizlediğimde aydınlık hissetim sonrasında ki bikaç gün etkisini sürdürdü..
Arkasında haftada 1 yada 2 kez kullanım önermiş ben 1 kez uygulamayı tercih ediyorum,cildi fazla yormamak lazım zaten hergün günlük peelingler uyguluyorum.Fiyatına gelecek olursak 2 liraya rossmanndan aldım ve kesinlikle birdaha alırım.Zaten 2 kullanımlık bu durumda oldukça uygun hatta çok komik bi fiyatı var etkilerine bakıcak olursak..deneme amaçlı değişik etkiler vaad eden maskelerde aldım onları uygulayınca yazarım artık...
Arkasında haftada 1 yada 2 kez kullanım önermiş ben 1 kez uygulamayı tercih ediyorum,cildi fazla yormamak lazım zaten hergün günlük peelingler uyguluyorum.Fiyatına gelecek olursak 2 liraya rossmanndan aldım ve kesinlikle birdaha alırım.Zaten 2 kullanımlık bu durumda oldukça uygun hatta çok komik bi fiyatı var etkilerine bakıcak olursak..deneme amaçlı değişik etkiler vaad eden maskelerde aldım onları uygulayınca yazarım artık...
İlkbahar geldi ama ANKARA da güneş yok:(bende kendimce tırnaklarıma çiçek açtırdım yaz gelsede rengarek olsa heryer..
Mutlu günler...
13 Mart 2012 Salı
MİNNAKTAN HABERLER
Yine bikaç gün olmuş yazmayalı..Oysa kendime söz veriyorum hergün yazıcam diye:( ama olmuyor işte..Minnak yaramazlıklarına son hızla devam ediyor ama öyle sevimli ki büyüdükçe sevimililiğide artıyor günden günden hızla büyüyor her dakika yanında olmama rağmen bunu çok rahat farkedebiliyorum öyle hzlı değişiyolarki..Uykularımız yavaş yavaş düzene girmeye başladı ama hala benimle yatmasına bir çözüm bulabilmiş değilim!Neyse yazın nasılsa taşıncaz o zaman direk odasını ayırıcam zaten umarım bize çözüm olur.Bebekler pek değişiklikten hoşlanmazlarmış öyle okumuştum umarım kolay adapte olur.
Hafta sonu gezmeye gittik anneannesini,dedesini ziyaret ettik uslu durdu çok bunaltmadı beni malum geçen gün yaptıklarından sonra...uyku saatleri biraz geçti ama bi günden bişeycik olmaz:)bizimle birlikte limonata içti ekşi şeylere bayılıyor yeni tatlar keşfetme isteği son hzı devam:)uyunduğunda 45 dk sonra hemen uyanıyodu bende süt azmı geliyo acaba diye düşünüp gece uyumadan yarım saat önce mama vermeye başladım dün itibariyle 1.5 saat uyudu bence doymamakla alakası yok beni yanında istiyor sadece..Kıyamam ben ona tek dişli tavşanım benim..Biliyorum büyüdüğünde okursa bu bloguu aaa anne sen bana tavşanım mı diyodun diye sitem edicek erkek adamdan tavşan olurmu diye olur yavrum olur annen seni herşey gibi herşeyden çok seviyo bilmem anlatabildim mi?:)GÜZEL GÖZLÜ SIPAM benimmm..Bizden haberler bu kadar hepiniz huzurla kalın..
Hafta sonu gezmeye gittik anneannesini,dedesini ziyaret ettik uslu durdu çok bunaltmadı beni malum geçen gün yaptıklarından sonra...uyku saatleri biraz geçti ama bi günden bişeycik olmaz:)bizimle birlikte limonata içti ekşi şeylere bayılıyor yeni tatlar keşfetme isteği son hzı devam:)uyunduğunda 45 dk sonra hemen uyanıyodu bende süt azmı geliyo acaba diye düşünüp gece uyumadan yarım saat önce mama vermeye başladım dün itibariyle 1.5 saat uyudu bence doymamakla alakası yok beni yanında istiyor sadece..Kıyamam ben ona tek dişli tavşanım benim..Biliyorum büyüdüğünde okursa bu bloguu aaa anne sen bana tavşanım mı diyodun diye sitem edicek erkek adamdan tavşan olurmu diye olur yavrum olur annen seni herşey gibi herşeyden çok seviyo bilmem anlatabildim mi?:)GÜZEL GÖZLÜ SIPAM benimmm..Bizden haberler bu kadar hepiniz huzurla kalın..
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)