lila kutu etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
lila kutu etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

17 Nisan 2012 Salı

LİLA KUTU NİSAN

 Evett,sonunda oturabildim şu bilgisayarın başına şu sıralar ev taşımakla mobilya falan seçmekle meşgulüm yazacak çok şey birikti ama maalesef hiç vaktim yok en kısa zamanda hepsini yazmalıyım..Neyse biz konumuza dönelim pazartesi yani dün kapım çaldı lila kutum geldi bu karışıklıkta tamamen unutmuşum bunca stresin üstünede çok iyi oldu ne yalan söyleyeyim:)Bu ayki lila kutu tam bi bomba tek kelimeyle bayıldımmm!!Tamamen istediğim gibi bi kutu olmuş hazırlayan herkese burdan teşekkür ediyorum ve kocaman öpüyorum;)
buda kutumun içeriği
bunlarda kutunun içindeki en sevdiklerim hepsini çok sevdim ama bunlar başka:))
aslında rengini çok sevmedim kırmızı,pembe falan olsa daha çok beğenirdim ama benim gibi oje delisine farketmez koleksiyonda bu renkde olsun:)
bu kirpik tamemen insan sacından sterilze edilerek üretilmiş daha önce bi kere kullanmayı denemiş ama becerememiştim bu ürünün gelmesine çok sevindim umarım bu sefer başarırırım..
Dediğim gibi bu kutu tam benlik olmuş çok sevdim:)
hepinize mutlu günler diliyorum en kısa zamanda görüşmek üzere:* :)


ps:ne yaptıysam son resmi yan çeviremedim kusura bakmayın:/

19 Mart 2012 Pazartesi

LİLA KUTU MART

Lila kutum 2 gün gecikmelide olsa nihayetinde geldi..Ama ben ancak yazabiliyorum..Bu benim ikinci kutum bildiğiniz üzere oldukça heyecanlı bi bekleyişten sonra umduğumu bulamadım desem yeridir..Ürünler güzel ama ben daha çok kozmetiğe yönelik şeyler bekliyordum buda fena sayılmaz..Bişey daha dikkatimi çekti herkese aynı içerik gönderilmiş geçen ay kimine kalem kimine allık kiminede benim gibi far gelmişti...

Kutunun içerisinde en çok ruju ve rengini beğendim..
çikolata içinde ayrıca teşekkür ederim..19 tl karşılığında burdan sizde lila kutuya sahip olabilirsiniz..

Mutlu günler...

14 Şubat 2012 Salı

LİLA KUTU



EVETTT...Heyecanla beklediğim kutum dün elime ulaştı..ilk deneyimim olduğu için içinden nelerin çıkabileceğini çok merak ediyordum..açıkcası güzel bi kutu kumaş kaplı olması çok hoş bence içeriğinide beğendim..bidaa ki kutuya heyecanla bekliyorum

birtek farın rengini begenmedim:s toz pembe gibi ten rengi gibi daha çarpıcı bir renk olabilirdi.)
ayrıca sevgililer gününe özel gönderdikleri çorap ve toka içinde teşekkür ediyorum..



#hepinizin sevgililer günü kutluu olsunn#