17 Nisan 2012 Salı

LİLA KUTU NİSAN

 Evett,sonunda oturabildim şu bilgisayarın başına şu sıralar ev taşımakla mobilya falan seçmekle meşgulüm yazacak çok şey birikti ama maalesef hiç vaktim yok en kısa zamanda hepsini yazmalıyım..Neyse biz konumuza dönelim pazartesi yani dün kapım çaldı lila kutum geldi bu karışıklıkta tamamen unutmuşum bunca stresin üstünede çok iyi oldu ne yalan söyleyeyim:)Bu ayki lila kutu tam bi bomba tek kelimeyle bayıldımmm!!Tamamen istediğim gibi bi kutu olmuş hazırlayan herkese burdan teşekkür ediyorum ve kocaman öpüyorum;)
buda kutumun içeriği
bunlarda kutunun içindeki en sevdiklerim hepsini çok sevdim ama bunlar başka:))
aslında rengini çok sevmedim kırmızı,pembe falan olsa daha çok beğenirdim ama benim gibi oje delisine farketmez koleksiyonda bu renkde olsun:)
bu kirpik tamemen insan sacından sterilze edilerek üretilmiş daha önce bi kere kullanmayı denemiş ama becerememiştim bu ürünün gelmesine çok sevindim umarım bu sefer başarırırım..
Dediğim gibi bu kutu tam benlik olmuş çok sevdim:)
hepinize mutlu günler diliyorum en kısa zamanda görüşmek üzere:* :)


ps:ne yaptıysam son resmi yan çeviremedim kusura bakmayın:/

2 Nisan 2012 Pazartesi

ŞÜKÜRLER OLSUN..

Şükretmek,çoğu zaman atladığımız bişey insan elinde olunca kıymetini bilemiyor..Herşeyin başı sağlık derler ya çok anlamlı bir laf!Kuzum ilk defa hastalandı onu ilk defa böyle görüyorum,içim eriyor sanki yok oluyorum bişey yapamamak nede acı!Oysa sadece üşütmüş ateşi 40 bi türlü düşmüyor,acildeki bazı bebekler 38 derece havale geçirmiş onları gördükçe iyice üzülüyorum.Ondan kan alıyorlar ya o ağlıyor ya çığlık çığlığa işte tam o an nefes alamadığımı hissediyorum...O ateşli yarı baygın hali ağlamaktan yorulmuş minik bedeni,çaresiz gözlerii...Anne olmak nede zor şeymiş!Tam 3 gün böyle geçti neler yaşadığımı neler hissettiğimi her anne anlar yok yok abartmıyorum hislerimi tamda böyle yaşadım hatta dahada dibini!
   Şimdi iyileşti yavrum ŞÜKÜRLER OLSUN...Onu yeniden gülüyor görmek çok güzel..ALLAH'ım bütün bebeklere,hastalara şifa versin..

26 Mart 2012 Pazartesi

İLK PARK:)

 Evettt!!Sonunda bahar geldi eve kapalı kalmaktan kurtulduk...Perşembe günü oğlumla parka gittik,sallıncağa bindik,kaymaya çalıştık açıkcası güneşin tadını çıkardık bol bol eğlendik..Salıncağı çok sevdi en kısa zamanda tekrar gitmeliyiz:))
 Şu kafası görünen minik cadıda hiç rahat bırakmadı:)bizde salıncağı ona teslim ettik..

şimdilik bizden bu kadar hepinize bol güneşli mutlu bi hafta diliyorum..

23 Mart 2012 Cuma

çekiliş

bu harika şeylere sahip olmak için buyrun!

AH BU DİŞLER..

  Bitanesi çıktı bi süre rahatız derken,38 derece ateşle nereye rahatsınız yokk öyle daha yeni başladık dercesine uyardı bizi minik pıtırdaklar..Evet yeni çıkan dişinin yanına kardeş geldi,dün gece o kadar ateşten sonra kendini gösterdi bugün nihayet bundan sonrası kolay heralde lokumumu çok zayıflattılar ama 2 gündür iştahı kaçtı umarım bundan sonra düzelir o dişte tamamen çıkınca çok sevimli olacak zaten çok tatlı benim yavrum..2 dişli bi minnak olucak tek dişiyle bile ıstırmayı beceriyodu şimdi yandım desem yeridir!:))
     Yüzü alerjiye bağlı egzama olmuş kuzumun pazartesi doktara götürdüm yüzünde yoğun kırmızılıklar vardı çünkü..Doktor hanım 2 tane krem verdi 3 gündür kullanıyoruz hafifledi çok şükür ama tamamen geçmiş değil ne yazık ki:(ÇoK öpmemek nemli tutmak gerekiyormuş,eskiden kimseyi kırmamak adına öpmelerine bişey demiyordum ama artık uyarıyorum sonuçta kuzunun sağlığı söz konusu..
      Dün 8 aylık oldu bebeğim,sanki daha dün doğmuş gibi çok hızlı büyüyolar gerçekten büyüdükçe daha anlamlı oluyo herşey anlayarak,sevgiyle bakıyor gözleri bu bir anne için çok özel bütün anneler bunu bilir..İYİKİ hayatımdasın meleğim gücümün,ömrümün yettiğince hep yanında olucam ALLAH seni bana bağışlasın seniçok seviyorum..
      8 aylık oldu demişken şimdiden doğum günü planları düşünmeye başladım herşey çok güzel olsun istiyorum,bakalım nasıl olucak..

                    ilk dondurmasınıda büyük bi iştahla yedi doymadı çubuğu yemeye çalışıyor:))





mutlu günler...

19 Mart 2012 Pazartesi

yeni ciciler#

 Perşembe günü almıştım bunları..rujun rengi çok güzel bi şeftali kalıcığıda fena sayılmaz..Gördüğünüz sticker 30 TL alışverişlerde hediye ama ben tanıdığım için ruju alınca verdiler..
rujun rengi gerçekten çok güzel..isteyen olursa numarasınıda verebilirim..
stickerada ayrıca bayıldım.
buda uygulanmış hali ne kadar güzel değilmii?açık pastel tonlarında bi ojenin üstüne uyguladım uyguladıktan sonrada top coat geçtim paketin arkasında 2 günde bi yenileyin yazıyor sanırım bu şekilde 1 hafta kullanılabiliyormuş ama ben o kadar dayanamam.(: