Bugün benim küçük adamım ilk adımlarını atmış bulunmakta çok ani olduğu için fotoğraflayamadım ama inşallah devamı gelicek bende o anı sizlerle paylaşıcağım ayyyy çok mutluyum..
MUTLU GÜNLER..(:
6 Temmuz 2012 Cuma
1 Temmuz 2012 Pazar
TATİL BİTTİİ
Biz burda yokken neler yaptık:)tatile gittik bol bol güneşlendik gezdik eğlendik tam 8 dişimiz oldu hatta 8. dün gece patlattık...Artık koltuğa tek başımıza çıkabiliyoruz,dans edebiliyoruz,daha net anne diyebiliyoruz,istediğimiz olmayınca tavır yapıyoruz bağırıyoruz istediğimiz olana yada unatana kadar ağlıyoruz:)ama hala yürüyemiyoruz:(eskisi gibi yemek yiyemiyoruz malum dişler iştahımız kaçtı...Hımmm şimidide sizi fotolarla başbaşa bırakıp en kısa zamanda geri dönüyoruz..
MuTLu huzurlu GüNLeRrr:)))
denizi çok sevdik hiç çıkmak istemedik:)
tabikiii arkadaşda edindik hatta ona gofret bile yedirdik:)
MuTLu huzurlu GüNLeRrr:)))
denizi çok sevdik hiç çıkmak istemedik:)
tabikiii arkadaşda edindik hatta ona gofret bile yedirdik:)
bol bol kahkaha attık:) biz çok eğlendik ve geri geldikk:)
29 Haziran 2012 Cuma
GERİ DÖNÜŞ
Evet,biliyorum önceki yazımda artık burdayım demiştim ama öyle olmadı olmadı vaktim olmadığından değil yazmaya gücüm olmadığından yazamadım biraz kendime gelmeye ihtiyacım vardı kafamı topladım ve
10 Mayıs 2012 Perşembe
Biz Geldik..
Uzun bi aradan sonra merhaba..Sonunda işlerimi yoluna koydum taşındım:) ancak düzenimi kurup bugün itibariyle normal hayatıma döndüm..Yeni evimde çok mutluyum daha doğrusu artık evim diyebileceğim bi yer var daha önce eşimin ailesiyle birlikte yaşıyoduk şimdi kendi evim var..Herşey artık daha güzel inşallah dahada güzel olucak..
Miniğim atağa kalktı yeni evinde yürüyecek derken birden emeklemeye başladı ve 1 haftadır bu konuda ustalaştı bıraktığım yerde bulamıyorum kendisini kıpır kıpır:)Daha anlatıcak çokşey var ama saat geç oldu yorgunum en kısa zamanda görüşmek üzere!:))
Miniğim atağa kalktı yeni evinde yürüyecek derken birden emeklemeye başladı ve 1 haftadır bu konuda ustalaştı bıraktığım yerde bulamıyorum kendisini kıpır kıpır:)Daha anlatıcak çokşey var ama saat geç oldu yorgunum en kısa zamanda görüşmek üzere!:))
mutlu günler<3
17 Nisan 2012 Salı
LİLA KUTU NİSAN
Evett,sonunda oturabildim şu bilgisayarın başına şu sıralar ev taşımakla mobilya falan seçmekle meşgulüm yazacak çok şey birikti ama maalesef hiç vaktim yok en kısa zamanda hepsini yazmalıyım..Neyse biz konumuza dönelim pazartesi yani dün kapım çaldı lila kutum geldi bu karışıklıkta tamamen unutmuşum bunca stresin üstünede çok iyi oldu ne yalan söyleyeyim:)Bu ayki lila kutu tam bi bomba tek kelimeyle bayıldımmm!!Tamamen istediğim gibi bi kutu olmuş hazırlayan herkese burdan teşekkür ediyorum ve kocaman öpüyorum;)
buda kutumun içeriği
bunlarda kutunun içindeki en sevdiklerim hepsini çok sevdim ama bunlar başka:))
aslında rengini çok sevmedim kırmızı,pembe falan olsa daha çok beğenirdim ama benim gibi oje delisine farketmez koleksiyonda bu renkde olsun:)
bu kirpik tamemen insan sacından sterilze edilerek üretilmiş daha önce bi kere kullanmayı denemiş ama becerememiştim bu ürünün gelmesine çok sevindim umarım bu sefer başarırırım..
Dediğim gibi bu kutu tam benlik olmuş çok sevdim:)
hepinize mutlu günler diliyorum en kısa zamanda görüşmek üzere:* :)
ps:ne yaptıysam son resmi yan çeviremedim kusura bakmayın:/
4 Nisan 2012 Çarşamba
2 Nisan 2012 Pazartesi
ŞÜKÜRLER OLSUN..
Şükretmek,çoğu zaman atladığımız bişey insan elinde olunca kıymetini bilemiyor..Herşeyin başı sağlık derler ya çok anlamlı bir laf!Kuzum ilk defa hastalandı onu ilk defa böyle görüyorum,içim eriyor sanki yok oluyorum bişey yapamamak nede acı!Oysa sadece üşütmüş ateşi 40 bi türlü düşmüyor,acildeki bazı bebekler 38 derece havale geçirmiş onları gördükçe iyice üzülüyorum.Ondan kan alıyorlar ya o ağlıyor ya çığlık çığlığa işte tam o an nefes alamadığımı hissediyorum...O ateşli yarı baygın hali ağlamaktan yorulmuş minik bedeni,çaresiz gözlerii...Anne olmak nede zor şeymiş!Tam 3 gün böyle geçti neler yaşadığımı neler hissettiğimi her anne anlar yok yok abartmıyorum hislerimi tamda böyle yaşadım hatta dahada dibini!
Şimdi iyileşti yavrum ŞÜKÜRLER OLSUN...Onu yeniden gülüyor görmek çok güzel..ALLAH'ım bütün bebeklere,hastalara şifa versin..
Şimdi iyileşti yavrum ŞÜKÜRLER OLSUN...Onu yeniden gülüyor görmek çok güzel..ALLAH'ım bütün bebeklere,hastalara şifa versin..
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)
