24 Şubat 2012 Cuma

ORTAYA KARIŞIK VE ÇEKİLİŞ!

Immm..söylecek çok şey var nerden başlasam?Minnak lokumun huysuzsuluğu tavan yapmış durumda geceleri haram oldu bana ama yazık acı çekiyor belli kıyamaz annesi ona:(dişi artık dışardan bayağı görünüyor..Asıl önemlisi bilinçlimi bilmiyorum ama anneanneanne sonraada annem diyor tabi ben havalarda UÇUYORUM..Babası deliriyor bu neden baba demiyor diye ama napiim şimdi?çocuk anne diyorsa:))
(dikkatle baktığınz da dişini görebilirsiniz:)


   Lila kutunun içerisinde gelen philip kingsley sac bakım ürünlerini denedim ve tek kelime harika!İlk seferde bu kadar güzel,canlı,yumuşak yapıyorsa sürekli kullanımda neler olur bilemiyorum biraz pahalı fiyatları ama bi ara almayı düşünüyorum..
  çatlayan oje akımına katılmamak olmaz dimi?
aslında  başta çok sevmedim bu ikinci denemem uygun renklerle kombine edilince gayet güzel ve değişik oluyor..AMANN yakında bununda modası geçer zaten:)



VE SON OLARAK BİR  ÇEKİLİŞ HABERİYLE HOŞÇAKALIN DİYORUM ÜRÜNLER MAKYAJ ÜZÜRİNE BUYRUN YAKINDAN İNCELEYİN...
GÖRÜŞMEK ÜZERE...
#ordan oraya atladım ama baştan uyarmadım mı karşık diye:)

23 Şubat 2012 Perşembe

........

Bazen insanlar ne kadarda acımasızlabiliyor...İNSANLIĞIN yerini bencillikler iftirlar kendini beğenmişlikler kaplayabiliyor..Hepimiz hata yaparız İnsanızZ! ama ya karşımızda ki değilse o zaman işte insanın içini umutsuzluk sarıyor!Niye mi yazdım bunları?Bİyerlere birilerine içimi dökmem lazım yoksa ümitsizleşiyorum kendimi doldurdukça dolduruyorum...EY İNSAN GÖRÜNÜMLÜ silüetler ALLAH size hidayet versin umarım doğru yolu bulursunuz ve yaptıklarınızdan pişman olursunuz...İçinizi kaplayan kinden,öfkeden,arsızlıktan kurtulursunuz.Elimden dilimden başka türlüsü gelmiyor sadece DUA...OffffOOFFFFFFF!!

20 Şubat 2012 Pazartesi

baskı denemesi

baskı setini bi siteden almıştım daha sonra detaylı bahsedicem şuan deneme aşamasındayım henüz memnun kalıp kalmadığımdan emin değilim:)
olmuşmu sizce?

UYUSUNDAA BÜYÜSÜN EE EE E E..

Boşuna dememişler uyusunda büyüsün diye..Kuzunun dişleri yüzünden uykularım paramparça olmuştu..Sabahın 4ünde kalkıp 1 saat uyumuyoduk sonra tekrar 6dan 8 e kadar ve birdahada 11 e kadar tabi uyurken ki mızırdanmaları saymıyorum bile sinirlerim altüst olmuştu evdede beni bekleyen bi sürü iş oluncaa akşam nasıl oluyor bilemeden kendimi yatağa zor atıyorum,minnakda benimle yatmaya iyice alıştıı babasınada oturma odası gözüktü tabi rahat edemiyo adam haklı:)son 2 haftadır ayrı yatıyoruz nerdeyse...Neyse kii çok şükür oğlumm bugün sabah 6 ya kadar sadece 3 kez emmek için uyandı daha sonra 8 30da tekrar uyumak istedi veeeee tam 10 kadar uyudu!!:D bu benim için o kadar iyi oldu ki bütün anneler bunun ne demek olduğunu anlayacaklarını çok iyi biliyorum..Uzun bir aradan sonra ilk defa uykumu aldımm..ŞŞşş BULUT bey devamını bekleriz efendim:))
    Bu arada lokumun dişi patladı görünüyor artık ama tamamen ne zaman çıkar bilen varsa söylesin lütfenn...şimdilik bizden bu kadar.. HEPİMİZ İÇİN MUTLU VE HUZURLU BİR HAFTA OLUR UMARIMM..<3
portakal kabuğu kemirmeye çalışırken:)
gçrdüğünüz gibi dili hep dişinin üstünde:)

19 Şubat 2012 Pazar

activar maske

Lila kutumun içerisinde gelen maskeyi dün denemeye karar verdim sivilcelerden kalan bi kaç tane kırmızı lekem vardı açılır diye düşündüm:)içine bi tatlı kaşığı yeşil çay ekledim ve homojen bi kıvam alana kadar çalkaladım.Yüzüme sürdüm başladım beklemeye sanırım 10 dk sonra gerilme hissettim ve 15. dkkın sonunda yeşil çayla ıslatılmış süngerlerle yüzümü temizledim...Gelelim sonucaaaa...Hiç bir değişiklik olmadı bence hiçte başarılı bi ürün değil üstüne üstlük sabah kalktığımda bi tanede sivilcem vardı artık:/ Tabi benim cildimde böyle bi etki yaptı bana göre değilmiş hiç beğenmedim!Kendi kişisel görüşüm bu başkaların iyi gelirmi onu bilemem...

14 Şubat 2012 Salı

LİLA KUTU



EVETTT...Heyecanla beklediğim kutum dün elime ulaştı..ilk deneyimim olduğu için içinden nelerin çıkabileceğini çok merak ediyordum..açıkcası güzel bi kutu kumaş kaplı olması çok hoş bence içeriğinide beğendim..bidaa ki kutuya heyecanla bekliyorum

birtek farın rengini begenmedim:s toz pembe gibi ten rengi gibi daha çarpıcı bir renk olabilirdi.)
ayrıca sevgililer gününe özel gönderdikleri çorap ve toka içinde teşekkür ediyorum..



#hepinizin sevgililer günü kutluu olsunn#

12 Şubat 2012 Pazar

GAMZE ANNE

GAMZE anneyi bilmeyen varmı?ALLAH biran önce şifasını versin sevdiklerine bağışlasın!burdan sizde destek olabilirsiniz....