24 Ocak 2012 Salı

CİCİLERİM

Selamm sevgili bloggerlar
Bugün size blogumda başka bi konudan bahsetmek istiyorum.Ben süsüne düşkün özellikle oje hastası bir insanım hani şapkasız olmaz diye bir tabir var ya bende ojesiz olmaz diyenlerdenim:D Her gittiğim yerden mutlaka bitane oje alırım bazen bakıyorum aynı ojeden 4 tane var benimki başka bir durum oje alınca kendimi çok mutlu hissediyorum:)İnsan mutlu hissettiği şeyleri yapmalı öyle değilmi!BU iki tatlı şeyide yeni aldım bakalım nasıl çıkacaklar hoş golden rose seviyorum..


    Ben eyeliner sürmeyi beceremeyenlerdim eğer sizde öyleyseniz size bi tavsiyem olacak..Geçenlerde kozmetik bloglarını gezerken flormarın kaş kalemini gördüm ordada bahsettiği gibi bence kaş kalemi değil ondan süper eyeliner olur bende hemen bitane edindim..Onu alırken satan bayan başka bi ürün daha önerdi denemek için aldım ama memnun kalmadım beyaz olandan bahsediyorum.Sizde almak isterseniz nacizhane tavsiyem kaş için üretilen ama süper eyeliner olan kalemden yana olacak.
     Buda bu aralar çok sık kullandığım gözdem nasıl çok güzel değilmi?



#NOt#resimlerin yerini ayarlayamadım yeniyim daha idare edin olurmu^^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder